ASZF

Általános Szerződési Feltételek

 

Üdvözöllek az admiral.naszajandek.hu honlapján!

Te, aki az oldalra látogatóként, vagy vevőként érkeztél, az oldalra való kattintással elfogadod és tudomásul veszed, hogy a weboldal teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. Az oldalról tartalmat, képet, videót vagy szöveget/szöveg részletet másolni, más oldalon, vagy fórumon felhasználni csak és kizárólag a szerző, Karácsony Anikó írásos engedélyével lehet. Ellenkező esetben a hatályos jogszabályok – az 1999. évi LXXVI. törvény, valamint a 2012. évi C. törvény 385.§ – alapján jogi eljárás megindítását kezdeményezzük, továbbá a jogosulatlan felhasználás napidíja is felszámolásra kerül. Ennek díja 300.000,- /nap/kép/ videó/ mondat.

Vásárlási feltételek:

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. Kattints a kiválasztott termékre, majd tekintsd meg a termék ismertetőjét. Amennyiben a kiválasztott terméket meg szeretnéd vásárolni, add meg a megvásárolni kívánt mennyiséget, majd kattints a „kosárba rakom” gombra. Ezzel a terméket egy virtuális kosárba helyezed. Ha folytatni szeretnéd a vásárlást, válogass tovább termékeink között. Amennyiben a vásárlást befejezted, és fizetni szeretnél, a weboldal jobb felső sarkában lévő kosár ikonra kattintva vagy a fenti menüsor „Kosár” menüpontját választva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, a számla összegét és a szállítási költséget. Itt lehetőséged van leellenőrizni rendelésed. Amennyiben szükséges, rendelésed tudod módosítani (mennyiség) és akár törölni is.  A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A megrendelések elektronikus úton megkötött szerződésnek minősülnek, amely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak.

Megrendelés esetén a szerződéskötés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 4. § (10) bekezdése alapján történik meg. A szerződést megrendelő űrlap kitöltésével és a „Megrendelés elküldése” gombra való kattintással, Admiral Studio Kft -vel kötöd meg.  (1118 Budapest, Kaptárkő utca 2. 2. em. 6., adószám: 24109213-2-43)

A rendelés elküldése:

Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, akkor kattints a “Megrendelés elküldése” gombra.

Fizetési módok:

Előre utalás: 

Kérlek, erre a bankszámlára küld a vásárlás összegét:

Név: Admiral Studio Kft

Bank neve: OTP Bank

Bankszámlaszám: 11713218-20002152

A közlemény rovatba a megrendelés számát kell feltüntetni.

Felhívom figyelmed, hogy a termék csomagolását és postázását a megrendelés összegének beérekzésekor kezdjük meg.

Előre utalás esetén a megrendeléstől számított 5 napon belül van lehetőséged a megrendelt termékek árát kifizetni.

 

Személyes átvétel és fizetés:

A megrendelt terméket lehetőséged van kifizetni és átvenni bemutatótermünkben (1135 Budapest, Szegedi út 31.)

A megrendelés leadása után emailben értesítünk arról, mikor tudod a megrendelt terméket átvenni.

Árak:

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

A rendelések feldolgozása

A rendeléseket 72 órán belül feldolgozzuk, csomagoljuk, és postázzuk. Banki átutalás esetén a megrendelés összegének beérkezésétől számított 72 órán beül dolgozzuk fel a megrendeléseket. Minden rendelésről visszajelzést küldünk email-ben. A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről, majd egy email-t küldünk a várható szállítási időpontról.

Amennyiben rossz adatot adtál meg, és szeretnéd javítani

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok:

  • házhozszállítás futárszolgálattal (MPL)

 

Szállítási díjak:

  • MPL házhozszállítás: 1105 HUF

 

Amennyiben nincs raktáron a kiválasztott termék:

Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron, úgy a vevőt haladéktalanul értesítjük erről, valamint a várható teljesítés időtartamáról.

Elállási jog:

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben foglaltak értelmében a vevő a termék átvételétől számított tizennégy munkanapon belül élhet elállási jogával. Amennyiben úgy döntesz, élsz az elállási jogoddal, úgy a terméket az átvétel időpontjától számított 14 napon belül – hibátlan állapotban – küldd vissza címünkre (1135 Budapest, Szegedi út 31.)

Amennyiben a vevő él elállási jogával, úgy az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket a jogszabály értelmében a vevő viseli. A vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli.

Ha a visszaérkezett áru sérült, piszkolódott, jól láthatóan használt, a vevőtől követelni fogjuk (jogi úton) az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Webáruházunk a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. A vevő ezután már csak személyesen vagy a “Kapcsolat” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül vonhatja vissza rendelését. A megrendelés utólagos módosítására írásos formában – e-mailben, vagy telefonon kerülhet sor.

Kikötések a vásárláskor:

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Az Admiral Studio Kft. weboldalain kezdeményezett feliratkozás, illetve megrendelés egyben a feliratkozási feltételek kifejezett elfogadását jelentik. Azaz a felhasználó előzetes hozzájárulását adja a cég adatbázisába való felvételhez, illetve az elektronikus levelek fogadásához, melyek a cég weboldalainak bármelyikéről érkezhetnek, és bizonyos esetekben reklámot is tartalmazhatnak.

Az Admiral Studio Kft. a feliratkozáskor, megrendeléskor megadott adatokat az érvényes törvényi előírásoknak megfelelően bizalmasan kezeli, harmadik fél számára azt át nem adja. Az adatvédelmi elveink kialakításakor figyelembe vettük az 1992. évi LXIII. Törvényt a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról, valamint az 1998. évi VI. Törvényt az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során. A feliratkozás egyetlen kattintással bármikor megszüntethető, bármelyik, Karácsony Anikó (Admiral Studio Kft.) által küldött elektronikus levél legalsó sorában lévő leiratkozási linkre kattintással.

Cooki-ek, azaz a sütik

A 2003. Évi C. Törvény – az elektronikus hírközlésről szóló törvény – 155.§ (4) bekezdése alapján felhívom a figyelmed, hogy az oldalon “cookie”-kat azaz “sütiket” használunk. A cookie egy rövid szöveg, amelyet a felkeresett webhely küld el a böngészőbe. Segítségével a webhely megjegyzi a látogatásoddal kapcsolatos információkat, például az általad használt nyelvet és egyéb beállításokat, ezáltal gördülékenyebbé válhat a következő látogatás, és könnyebb lesz a webhely használata. A cookie-k nélkül az internet használata sokkal nehézkesebb lenne.

A böngészők és a keresők (google, yahoo, bing, stb.) többféle célra használja fel a cookie-kat. Használatukkal például megjegyzik a biztonságos keresésre vonatkozó beállításait, hogy ezáltal a google releváns hirdetéseket jeleníthessen meg önnek (remarketing), számlálja, hogy hány látogató érkezett az adott oldalra, megkönnyíti a szolgáltatásainkra való regisztrációt, és megvédik az adatait.

Tájékoztatlak, hogy a weboldalon facebook képpontot (erről bővebb tájékoztatást itt találsz) valamint Google Analytics kódot használunk (erről bővebb tájékoztatást itt találsz). A Google adatvédelmi irányelveit itt találod, az Adatvédelmi és Szerződési feltételeit pedig itt.

Amennyiben nem szeretnéd a böngészőben engedélyezni a cooki-ek használatát, a böngésző beállításában ezt kikapcsolhatod, a cookie-kat törölheted.

Karácsony Anikó a google és a facebook által gyűjtött adatokat csak és kizárólag statisztika formájában kapja meg. Ezen statisztikákat csak és kizárólag hírdetések beállításához használja fel. (marketing, remarketing)

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

A kötelezően feltüntetendő adataink:

Az oldal tulajdonosa: Karácsony Anikó

Cégnév: Admiral Studio Kft

Székhely: 1118 Budapest, Kaptárkő utca 2. 2. em. 6.

Adószám: 24109213-2-43

Cégjegyzékszám: 01 09 990859

Nyilvántartásba történő felvétel napja: 2012.08.23.

E-mail cím: kapcsolat@admiralstudio.hu

Weboldal: www.admiralstudio.hu

Adatkezelő: Kis Daróczi János

A kezelt adatok tárolási helye:

Webonic Kft. (8000 Székesfehérvár, Budai út 9-11, adószám: 25138205-2-07)

 

Weboldalunkat az Enesztiwebdesign készítette.